Affinion International | Back-Up Kurumsal
1. Back-Up’ın üyelik süresi ne kadardır?
Back-Up üyeliği, 1 (bir) yıllık süreyi kapsayan bir hizmettir. Üyeliğiniz, sözleşmenizi imzaladığınız tarih itibari ile başlar. Üyeliğinizin başlama tarihinden tam 1 (bir) yıl sonrasında, üyeliğinizin yenilenmesi için arandığınızda, onay vermeniz halinde üyeliğiniz bir yıl daha aktif hale getirilir.
2. Üyelikten cayma hakkım var mı? Ne kadar sürede iptal hakkımı kullanabilirim?
Üyelik paketiniz elinize ulaştığı ve internet sitemiz üzerinden satış onayı vererek satışın gerçekleştiği andan itibaren 14 (on dört) gün içerisinde koşulsuz (hizmet kullanmamanız durumunda) cayma hakkınız vardır. Bu süre içerisinde hizmet almış olmanız durumunda hizmet ücreti mahsup edilerek üyelik talebiniz iptal edilir.
3. Üye olduğum üyelikte değişiklik yapma hakkım var mı? Bir üst veya bir alt üyeliğe geçebilir miyim?
Sözleşmeyi imzaladığınız tarihten itibaren 14 günlük cayma hakkınızın dolmamış olması durumunda, mevcut üyeliğinizi iptal ederek üyelik değişikliği yapabilirsiniz. Aksi halde talep etmiş olduğunuz üyelik değişikliğini, üyeliğinizin bitiminde yani üyeliğinizi yenilediğiniz dönemde gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlemde 14 gün içerisinde kullanılan bir hizmet varsa, kullanılan limitler yeni paketten düşülür. Kullanılan hizmet yeni pakette yoksa bedeli üyeye yansıtılır.
4. Back-Up üyeliğini kabul ettiğim takdirde hizmetlerden yararlanmaya ne zaman başlayabilirim?
Üye olmanızın ardından, en geç 48 saat içerisinde size ulaşan aktivasyon mesajı sonrasında üyelik hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.
5. Üyelik talebim var, ancak üyelik paketinin farklı bir kişiye teslim edilmesini istiyorum, mümkün müdür?
Üyelik paketi teslimatı, üyelik ve hizmet ödemeleri gerçekleştiren kredi kartı sahibine teslim edilir.
6. Üyelik Ödemelerim kredi kartımdan ne zaman çekilecek?
Ödemeleriniz, onayınıza istinaden satın almayı onayladığınız an itibari ile kredi kartınıza yansıtılır
7. Back-Up hizmetlerine aynı üyelik içerisinde kimler dahil edilebilir?
Ana kart sahibi dışında, aynı evde ikamet eden tüm çekirdek aile bireyleri üyelik hizmetlerine ücretsiz olarak dahil olabilirler. Çekirdek aile bireyleri, birinci dereceden aile fertleri olarak değerlendirilir. Eğer ana kart sahibi olarak evli iseniz çekirdek aile bireyleri, eşiniz ve çocuklarınız olarak değerlendirilir.Eğer ana kart sahibi evli değil iseniz anne,baba ve kardeşleriniz olarak değerlendirilir.VIP Travellers diğerleinden farklı olarak bireysel üyeliktir. Sadece kart sahibi hizmetlerden yararlanır.Aile bireyleri veya ek kişi ekleme bulunmamaktadır.
8. Ücreti karşılığında gerçekleşen “Ek Kişi Üyelikleri” kimler için geçerlidir?
VIP Travellers üyeliği dışında aynı evde ikamet eden çekirdek aile bireyleri dışında kalan bireyler, hizmete “Ek Kişi Ücreti” karşılığında üyeliğe eklenebilirler. Dilediğiniz sayıda aile bireyini, “Ek Kişi Ücreti” üyeliğinize ekletebilirsiniz.
9. Aynı evde ikamet etmeyen fakat yakınlık derecesi olan bireyler aynı üyelik içinde bulunabilirler mi?
Aile bireylerinin farklı evlerde ikamet etmesi halinde, kişilerin ayrı üyeliklerle sisteme eklenmeleri gerekir.
10. Birden fazla konut sahibiyim, diğer konutlarımda da konut yardım hizmetleri alabilir miyim?
Back-Up üyesi olduğunuzda 1 konutunuzu ücretsiz olarak, diğer konutlarınızı ise sayı sınırı olmaksızın “Ek Konut Ücreti” karşılığında sisteme ekleyebilirsiniz.
11. Life üyesiyim, ek konutlarım için ayrıca ek limit tanımlayacak mısınız?
Üyelik paketiniz dahilinde size tanımlanan konut limitleri (3 kez Çilingir Hizmeti, 3 kez Cam Değiştirme Hizmeti) toplam olarak hem kayıtlı konutunuz hem de ek konutlarınız için geçerlidir.
12. Çilingir Hizmeti’nde kilit göbek değişimi yapıldığında bir ücret ödeyecek miyim? Nasıl bir yol izlenecek?
Üyelerimiz için, üyelik paketiniz dahilinde size tanımlanan limitler içerisinde çilingir işçiliği ücrete tabii değildir. Bununla beraber, size iletilen kilit fiyatını onaylamanız durumunda değişim işlemi gerçekleşir.
13. Ofisimi de konutlarım arasına ekleyebilir miyim?
İkamet ettiğiniz ve işletme olarak tanımlanmayan konutları sisteme ekleyebilirsiniz.
14. Yıl içinde konut adresimde değişiklik yapabilir miyim?
Hizmet Hattı’nı arayarak yeni adresinizi paylaşmanız halinde konut adresinizi güncelleyebilirsiniz. Bununla beraber, aynı yıl içerisinde eski konutunuzu tekrar sisteme ekleyemeyeceğinizi de hatırlatmak isteriz. İlgili güncelleme, talebinizden 24 saat sonra aktif hale gelir ve hizmet almaya başlayabilirsiniz.
15. Birden fazla araç sahibiyim, diğer araçlarım için de yol yardım hizmetlerinden yararlanabilir miyim?
Back-Up üyesi olduğunuzda 1 aracınızı ücretsiz olarak sisteme kaydettirebilirsiniz. Life ve LifePlus üyelerine, “Ek Araç Ücreti” karşılığında 3 araç; Vip ve VipPlus üyelerimize ise ücreti karşılığında diledikleri kadar ek araç ekleme şansı sunuyoruz.
16. Sisteme kayıt edilecek araçlarda hangi özellikleri arıyorsunuz?
Ticari araçlar ve motosiklet benzeri iki tekerlekli araçlar dışında tüm hususi araçlar sisteme kaydettirilebilir. Bununla beraber kayıt edilecek araçlar için size ait olma koşulu aranmaz.
17. Yıl içinde sisteme kayıtlı aracımı satmam halinde plaka değişikliği yapabilme imkânın var mı?
Eski plakanıza yıl içerisinde geri dönmemeniz koşulu ile plaka değişikliği yapabilirsiniz. İlgili güncelleme, talebinizden 24 saat sonra aktif hale gelir ve hizmet almaya başlayabilirsiniz.
18. Life üyesiyim, ek aracım için ayrıca ek limit tanımlayacak mısınız ?
Üyelik paketiniz dahilinde size tanımlanan araç limitleri (3’er kez Çekici Hizmeti, Akü Takviye Hizmeti, Benzin Takviye Hizmeti, Lastik Değişimi Hizmeti, Araç Çilingir Hizmeti) toplam olarak hem kayıtlı aracınız hem de ek araçlarınız için geçerlidir.
19. Özel Şoförlü Havaalanı Transferi Hizmeti limitimi üye olmayan bir arkadaşım içinde kullanabilir miyim?
VipPlus ve Vip Travellers üyelerimiz, üyelikleri kapsamında bulunan 10 transfer haklarından 2’sini diledikleri kişi için kullanabilirler.
20. İstanbul’da yaşıyorum. Özel Şoförlü Havaalanı Transferi Hizmeti’ni Ankara’da talep edebilir miyim?
İstanbul, Ankara ve İzmir’de yaşayan üyelerimiz bu hizmetimizi sadece kendi ikamet ettikleri ilde alabilirler. Bu iller dışında yaşayan üyelerimiz ise dilediği 3 ilden birinde hizmet alma şansına sahiplerdir.
21. Özel Şoförlü Havaalanı Transferi Hizmeti’ni talep etmem için bir süreniz var mı? Koşullar nelerdir?
Rezervasyon, transfer saatinden 24 saat önce; bayram, resmi tatil vb. dönemlerde ise 72 saat önce Back–Up Hizmet Hattı aranarak yapılmalıdır. Bununla beraber bu hizmetin 2 günü aşan seyahatlerde verilen bir hizmet olduğunu hatırlatmak isteriz. Transfer rezervasyon iptalleri ise transfer saatinden 12 saat önce Hizmet Hattı’na bildirilmelidir. İptal bildirimi yapılmadığı takdirde, transfer rezervasyonları limitten düşülür. VIP Plus ve VIP Travellers üyeliklerinde VIP üyeliğinden farklı olarak bu süre 6 saattir.
22. Özel Şoförlü Havaalanı Transferi Hizmeti’nde hangi marka ve model araçlarla hizmet sağlanıyor?
Back-Up hizmetlerinin kalitesine doğru orantılı olarak üst sınıf araçlar ile size bu hizmeti sunuyoruz.
23. Servis Bedelsiz Uçak Bileti Hizmeti limitimde yer alan yurt dışı bilet hakkımı yurt içi biletlerde de kullanabilir miyim?
Belirtmiş olduğumuz yurt içi bilet hakkınızı sadece yurt içi biletlerinde, yurt dışı bilet hakkınızı da sadece yurt dışı biletlerinde kullanabilirsiniz.
24. Back-Up Travel üzerinden organize edeceğim yurt dışı 4 gece ve üzeri konaklamalarda hediye edilen 1 adet yurt dışı servis bedelsiz uçak bileti hakkımı, yurt içi biletlerinde kullanabilir miyim?
Kazanmış olduğunuz yurt içi bilet hakkınızı sadece yurt içi biletlerinde, yurt dışı bilet hakkınızı da sadece yurt dışı biletlerinde kullanabilirsiniz.
25. Acil veya keyfi durumlarda ilaç gönderim organizasyonu sağlıyor musunuz?
Maalesef, ilaç gönderim hizmeti sunulmamaktadır.
26. Tıbbi Danışmanlık Hizmeti’nde ilaç tavsiyesinde bulunabiliyor musunuz?
Tıbbi Danışmanlık Hizmeti kapsamında yalnızca danışılan sağlık problemi konusunda alınması gereken acil önlemler ile ilgili tavsiyelerde bulunulur, tanı konulmaz ve ilaç önerilmez.
27. Acil durumlarda Acil Kara Ambulansı Hizmeti’ni sadece Medline ile mi sağlıyorsunuz? Hizmet koşulları nelerdir?
Acil durumlarda Acil Kara Ambulansı Hizmeti için Hizmet Hattı’nızı aramanız halinde, Medline ve 112’nin hizmet verdiği bölgelerde hizmet alabilirsiniz. Bu hizmetimiz aracılığıyla, acil durumlarda vakanın gerçekleştiği il içerisinde en yakın hastaneye ücretsiz olarak ulaşmanızı sağlıyoruz. Ayrıca, ambulans içinde uygulanan hiçbir müdahale için de ekstra bir ücrete tabii tutulmuyorsunuz.
28. Ambulans içinde yoğun bakım ünitesi ve uzman doktor bulunuyor mu?
Size ulaştıracağımız ambulans içerisinde sağlık asistanları yer alıyor. İlk müdahaleyi yaparak en yakın hastaneye sizi ulaştırmak için gerekli ekipmanlara sahip bir ambulans ile bu hizmeti size sunuyoruz.
29. Sağlık kuruluşlarında yüzde kaça varan indirimler sunuyorsunuz?
Anlaşmalı olduğumuz 2500’ü aşkın sağlık kuruluşunda avantajlı fiyatlarla hizmet alabiliyorsunuz. Hizmet alacağınız fiyatları ve indirim oranlarını, randevu isteğiniz ile birlikte Hizmet Hattı’ndan talep ederek öğrenebilirsiniz.
30. Kaza Sonrası İkame Araç Hizmeti’nde hangi tür araçları yönlendiriyorsunuz?
Kaza Sonrası İkame Araç Hizmeti talep etmeniz durumunda, ekonomik sınıf benzinli binek araçları size yönlendiriyoruz. Dizel araç tercihleriniz ekstra ücrete tabidir. Bununla beraber, otomatik vites tercih etmeniz durumunda talebiniz karşılanır.
31. Üyelik limitlerim dahilinde ücretsiz olarak yönlendirdiğiniz ikame araç ile kaza yapmam halinde nasıl bir yol izlenir? Araç için kartıma bloke koyuyor musunuz?
Araç kiralama şirketlerinin uyguladığı prosedür işleyişleri bu hizmet dahilinde de geçerlidir. Back-Up’ın en önemli farkı ise sizden limitleriniz dahilinde ücret talep etmiyor olmasıdır. Araç ile kaza yapılması halinde kasko üzerinden zarar karşılanır.
32. Lounge Pass Hizmeti’nden, üye olan aile bireylerim de faydalanabilecek mi?
Üyeliğiniz içinde yer alan diğer bireylerin de Lounge Pass Hizmeti almasını talep etmeniz durumunda onlar için belirlediğimiz avantajlı ücretler dahilinde ek lounge kartı satın alabilirsiniz. Böylece sizin üyeliğiniz dahilindeki Lounge Pass Hizmeti limitinizden faydalanarak bu hizmeti alabilirler. Bununla beraber ek lounge kart sahiplerine 3 adet lounge kullanım limitini de biz hediye ediyoruz.
33. 7/24 Alışveriş ve Teslimat Hizmeti’nde talep ettiğim ürün ücreti dışında bir ödeme yapıyor muyum?
Satın aldığınız ürün ve kurye bedeli karşılığında 7/24 Alışveriş ve Teslimat Hizmeti’ni alabilirsiniz. Talebinizi gerçekleştirdikten sonra Hizmet Hattı tarafından aranarak kurye ve ürün bedeli sizlere iletilir. Onay vermeniz durumunda ilgili organizasyonu Back-Up sizin için gerçekleştirir.
34. Evde Hemşire/Doktor Hizmeti’nin ücreti ne kadardır?
Hizmeti talep etmiş olduğunuz bölgenin uzaklığına ve şartlarına göre, Hizmet Hattı tarafından aranarak hizmet fiyat bilgisi sizlere iletilir ve onay vermeniz halinde de hizmet sağlanır.
35. Teknoloji veya Beyaz Eşya Teknik Servis Hizmetleri’nde ücret uygulaması ne şekilde olmaktadır? Hizmet detayları nelerdir?
Hizmet Hattı’na talepte bulunduğunuzda belirlenmiş olan keşif bedeli karşılığında evinize bir ekip gönderilir. Eğer arıza, yerinde müdahale ile giderilebilecek ise onayınız dahilinde işçilik bedeli karşılığında hizmet sağlanır. İşçilik uygulanacak durumlarda işçilik bedelinden, keşif bedelinin düşüleceğini hatırlatmak isteriz.
36. Back-Up Çağrı Merkezi'nden arandığımı nasıl anlayabilirim?
Back-Up Çağrı Merkezi sizi 0212 367 35 00 numaralardan arar.